「香港•故事」攝影比賽


HKYTSA2022年4月26日 發佈


係疫情籠罩下🌫,唔知大家有幾耐冇好好咁睇過香港呢😮‍💨
學協特舉辦「香港•故事」攝影比賽📸希望大家可以影低你眼中既香港同埋將相中既美好分享俾大家🥳
唔好睇小個攝影比賽吖,學協為大家邀請到重量級既評審🤩🤩,仲為大家預備左豐富既獎品📱快D黎攞走佢地啦😆🙈

關於「香港•故事」攝影比賽
適逢香港回歸二十五周年,「香港•故事」攝影比賽以「你眼中香港的未來」和「香港特色故事」為主題,分為大專生組和公開組,鼓勵香港大專生以及市民大眾發揮創意。
通過相片和文字,顯示香港人堅毅不屈、乘風破浪的精神,以及對香港未來的憧憬。
得獎作品會上傳至社交網站,藉著分享不同的相片和故事,為疫情下的香港帶來信心和希望,並在這個艱難的時期傳遞正能量,展現和諧與關愛。

參賽詳情
組別及主題
大專生組:「回歸25周年:你眼中香港的未來」
公開組:「回歸25周年:香港特色故事」

參賽資格
大專生組:現正於香港就讀全日制大專課程的學生或本港認可學士學位課程的學生
公開組:12歲或以上 (建議大專學生填報大專生組)
活動日期:2022年4月-2022年7月
截止報名日期:2022年6月1日
參加方法:網上填妥報名表及上載參賽作品
報名費用:免費
報名連結:https://forms.gle/1daywDWjitrqN7Ds7

奬品🎁
冠軍:iPad 第九代 64GB(價值HKD2599)
亞軍:Apple Store Gift Card (價值HKD1000)
季軍:DJI MO 4 SE(價值HKD739)
人氣奬:即影即有相機(價值HKD850)

贊助機構:DJI Education、鳳凰秀

咁豐富嘅獎品😻仲等咩啊🤔仲唔click落條link快啲報名參加~好想好想好想快啲收到大家影嘅相吖🥺😍
如果查詢,歡迎透過電郵info@hkytsa.org或打電話2771 7621同我哋聯絡,或者直接whatsapp 6858 9610搵我哋都得吖!

#HKYTSA #攝影 #DJI #鳳凰秀